Jump to content

CYmarlins

Members
  • Content Count

    6,430
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

765 Excellent

About CYmarlins

  • Rank
    Dang Daniel
  • Birthday 05/20/1987

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Boynton Beach, FL
  • Interests
    Baseball and Computers.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. CYmarlins

    Marlins acquire Bryson Brigman & pool money for Maybin

    Looks like he will end up being converted to a second baseman down the line. I know more people are focused on the international money they acquired but I am hoping this guy pans out in some capacity.
  2. CYmarlins

    Trade Deadline Approaching

    I do! Do you remember when we traded for Henry Rodriguez?? lmao
  3. CYmarlins

    Can Miami MLS play in Marlins Park permanently?

    Exactly! I don't agree with them sharing the stadium with the Marlins even in the interim.
  4. CYmarlins

    2020 or 2022

    Yeah this teams doesn't need to be together another year. I really do hope they make a lot of moves at the deadline and are able to move anything that is of interest to opposing teams. Bour, Dietrich, Castro, Barraclough, Zeigler They should also really think about either taking most of Prado's contract for next year or just releasing him. Anderson has done a really nice job in the outfield but he is still better suited for 3rd base. Next year will just be another year for development and I don't see anything really progressing until 2020. I just hope Brinson turns it around for 2019. They should have demoted him months ago but now he is on the major league DL accumulating service time and not even playing.
  5. CYmarlins

    Tommy is Back

    This is awesome news! Happy that Tommy Hutton is back! Even if he is in just a limited role. Very curious to know if fans were asking for Tommy Hutton to come back in the Dimelo Miami feedback.
  6. CYmarlins

    25th Anniversary Weekend is finally here...

    Ahh man! I hope he is signing autographs on Sunday as well.
  7. CYmarlins

    Brinson

    So his defense was pretty damn good for the longest and lately, he has been having some lapses on the field. Still hitting under .175 on the season with plenty of at bats and off days. Hitting him 7th or 8th in the lineup isn't helping him much either in the NL.
  8. CYmarlins

    Nationals Recently "Checked In" on J.T. Realmuto

    Soto and Kieboom would be a really nice package or Robles + Kieboom. We really need an MLB ready shortstop. Rojas is a super utility guy and Riddle just isn't it. We also need to send Brinson down and let Maybin play CF, Anderson to 3B and keep Dietrich in LF. They can probably start doing that when Garrett Cooper comes back.
  9. CYmarlins

    25th Anniversary Weekend is finally here...

    I plan on going on Sunday, wanna see the softball game and hopefully Luis Castillo is at a station. I thought the uniforms looked incredible and the attention to detail on all the stuff they had going on today.
  10. CYmarlins

    Tyler Kolek (lol)

    Yup just ask Tommy Hutton about him.
  11. CYmarlins

    Brinson

    He needs to be sent down. He had a good game in Milwaukee and the second game of the season when he picked up 4 hits. Other than that he is pretty much not doing much except with the glove. The Marlins have given him ample time, he does need to go back down and get going again. Heck, right now JB Shuck could do just as good as job lol Honestly though, put Maybin in CF and keep Anderson in RF. Just waiting for the Marlins to finally get rid of Dietrich in LF.
  12. CYmarlins

    Junichi Tazawa designated for assignment

    Ehh, not really crazy about this move. Has Conley actually improved this year? I guess this is his final chance. Peters makes no sense being called up unless he will start.
  13. CYmarlins

    DFA Junichi Tazawa

    I think this is also contingent on what direction the Marlins really wanna go. Do they wanna hang onto JT and does he wanna end up staying here? If the feeling is mutual then you work out an extension in the off season. Otherwise move him at the best time which I always believe is the near the trade deadline.
  14. CYmarlins

    DFA Junichi Tazawa

    Yes I sure think he does. Premium position and he has all the tools. The only think he can improve on more is pitch framing which is gradually getting better.
  15. CYmarlins

    DFA Junichi Tazawa

    When it comes to the Blue Jays we know they will not trade Vlad Jr. so any package must start with Bo Bichette
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.