What's new

Dwyane Wade Hurt

Mabdul Doobakus

Muckdog
Joined
Apr 30, 2003
Messages
6,058
Reaction score
0
Landed on top of some doofus on the Trailblazers and was writhing on the ground for a minute. Seemed to be favoring his left shoulder. No word what the heck he did to himself, but obviously the Heat can't afford to lose him.

They're saying just a bruised shoulder now. Looks like he'll get back in tonight. I wonder how this will affect him for the All-Star Game.
 

Libelula

Muckdog
Joined
Oct 16, 2003
Messages
4,907
Reaction score
0
Shaq + Wade + Mourning = Best shot blocking trio in the league. Hands down. 12 blocks between them tonight. Actually, most teams don't even have one guy who can block consistently. The Heat have three. And with Shaq back, Zo can come off the bench and we don't lose any inside D. Yay.
 

Markickass21

Muckdog
Joined
Aug 3, 2006
Messages
461
Reaction score
0
Landed on top of some doofus on the Trailblazers.

:thumbdown


you guys won by like 20....... he's gonna be fine.
 

Dodge

Muckdog
Joined
Apr 24, 2004
Messages
12,304
Reaction score
0
Landed on top of some doofus on the Trailblazers.

:thumbdown


you guys won by like 20....... he's gonna be fine.

I think they know that by now.

Even if they ARE Heat fans... :mischief
 

JonDigital

Muckdog
Joined
Jul 6, 2005
Messages
5,498
Reaction score
0
Landed on top of some doofus on the Trailblazers.

:thumbdown


you guys won by like 20....... he's gonna be fine.

I think they know that by now.

Even if they ARE Heat fans... :mischief
Yeah Heat fans are such morons sometimes :lol
 

Dodge

Muckdog
Joined
Apr 24, 2004
Messages
12,304
Reaction score
0
Nah, I wouldn't go that far. Knee-jerk and overzealous, maybe. ;)
 

bobbob1313

Muckdog
Joined
May 2, 2006
Messages
7,820
Reaction score
0
Nah, I wouldn't go that far. Knee-jerk and overzealous, maybe. ;)

Wait, how did this turn into a Mark Cuban thread?
 

Marlins Phenom

Muckdog
Joined
Aug 13, 2003
Messages
2,835
Reaction score
1
Dodge why do you keep taking shots at the Heat or Heat fans? WTF is your problem? Still mad that your team was up 2-0 in the series and it looked almost over when the Heat came and took 4 in a row and won it in YOUR arena.. Sucks huh.
 

TSwift25

Muckdog
Joined
Dec 2, 2003
Messages
13,534
Reaction score
0
Nah, I wouldn't go that far. Knee-jerk and overzealous, maybe. ;)

Overzealous?

From a fan who's proclaimed his team the best ever without any form of post-season validation? Oh my, the irony is too thick there.
 

Dodge

Muckdog
Joined
Apr 24, 2004
Messages
12,304
Reaction score
0
To be honest I'm actually trying to have a little fun with you guys after the last thread, but maybe I was right by calling Heat fans knee-jerk? :confused
 

rorod

Muckdog
Joined
Jul 5, 2005
Messages
1,689
Reaction score
0
To be honest I'm actually trying to have a little fun with you guys after the last thread, but maybe I was right by calling Heat fans knee-jerk? :confused

Owned. :mischief
 

Dodge

Muckdog
Joined
Apr 24, 2004
Messages
12,304
Reaction score
0
Now THAT's what I'm talking about! For Christ's sake let's have some fun!
 

bobbob1313

Muckdog
Joined
May 2, 2006
Messages
7,820
Reaction score
0
To be honest I'm actually trying to have a little fun with you guys after the last thread, but maybe I was right by calling Heat fans knee-jerk? :confused

I was trying to have fun...
 

Marlins Phenom

Muckdog
Joined
Aug 13, 2003
Messages
2,835
Reaction score
1
To be honest I'm actually trying to have a little fun with you guys after the last thread, but maybe I was right by calling Heat fans knee-jerk? :confused

Owned. :mischief



:lol

MVP!!
 

Top Bottom