What's new

I didnt see 2days game

odom006

Muckdog
Joined
Jun 20, 2003
Messages
1,415
Reaction score
0
agreed J ROD but its teams like this where you have to take care biz u know what i mean last place team no chocking...

cuz after this we are going aganst contenders teams with winning records

ramp man i said Bentiez is CRAP i dunno where they hell u get Reveria from..... we all know reveria is Mr.Closer in the playoffs

Xcept in 2001 vs D.backs hahahha glad NYY lost i hate them....

but im sry ramp i mean im little Buzzed right now but we cant be losing to teams like this man!!!!!!

you want WIld Card??? beat the Crap teams!!! i know you feel me on this Ramp man..... cuz J.rod does..... i guess we have to win tomorrow... cuz LA has bacisly won now we are what 7 Back??????
 

Jrod1

Muckdog
Joined
Mar 4, 2003
Messages
1,169
Reaction score
0
Wow just because they lost one game after a 5 game winning streak they suck? As I recall you thought they were the best when they were winning.
who is this post directed to?
 

Jrod1

Muckdog
Joined
Mar 4, 2003
Messages
1,169
Reaction score
0
agreed J ROD but its teams like this where you have to take care biz u know what i mean last place team no chocking...

cuz after this we are going aganst contenders teams with winning records

ramp man i said Bentiez is CRAP i dunno where they hell u get Reveria from..... we all know reveria is Mr.Closer in the playoffs

Xcept in 2001 vs D.backs hahahha glad NYY lost i hate them....

but im sry ramp i mean im little Buzzed right now but we cant be losing to teams like this man!!!!!!

you want WIld Card??? beat the Crap teams!!! i know you feel me on this Ramp man..... cuz J.rod does..... i guess we have to win tomorrow... cuz LA has bacisly won now we are what 7 Back??????
tru that odom

but i have to come to terms with the fact that if we were in the 8th inning and we had ramirez,pujols, and giambi all coming to bat there would be a 50% chance that we wouldnt score any runs

if we go to 2-1 in series from here on out ad get the occasional sweep we will be in great shape
 

Ramp

Muckdog
Joined
Aug 21, 2002
Messages
38,437
Reaction score
0
going 2-1 against the Mets is nothing to cry about odom....

we WILL win tomorrow
 

odom006

Muckdog
Joined
Jun 20, 2003
Messages
1,415
Reaction score
0
hope so Ramp cuz i have no confednce agasnt teh dead sox...
 

Jrod1

Muckdog
Joined
Mar 4, 2003
Messages
1,169
Reaction score
0
i haveconfidence against the sox

they really do not scare me
 

Ramp

Muckdog
Joined
Aug 21, 2002
Messages
38,437
Reaction score
0
hope so Ramp cuz i have no confednce agasnt teh dead sox...
why not?

i do

their BP is worse than ours....
 

JBurque

Muckdog
Joined
Jun 24, 2003
Messages
2,281
Reaction score
0
he'll probably just throw 3 innings anyway, then we'll just jump on the pen
 

odom006

Muckdog
Joined
Jun 20, 2003
Messages
1,415
Reaction score
0
No NO pedro...... pedro is pitching tomorow agasnt teh Tigers......

its just the SOX Ramp man i think we played em last year and they kicked our a**..... the offense is 2 nd best in the game and we got all Inconsistant pitchers going them.......

Phileps, Pavz, and i think Penny
 

JBurque

Muckdog
Joined
Jun 24, 2003
Messages
2,281
Reaction score
0
be good to see Millar falling down again at least :thumbup
 

odom006

Muckdog
Joined
Jun 20, 2003
Messages
1,415
Reaction score
0
lol i perdicted us to take 1-2 games from them.....

i thin i preditced us to take 2-1 from muts

2-1 from the Braves

2-1 from Phillies

Sweep Cubs and Sweep the Xpos'.....

u know what what the f*** am i all mad 4 everything is going as planned.....

13-5..... i guess it was the beer speaking.....

lol my buzz is gone now i think...... i just need to relax and reaslize our Boy Dontrelle is pitching.....

and ya right RAMP our pen is better than there the offense is gonna have to there job.....

what the hell am i worried about..... i need to Relax...
 

CapeFish

Muckdog
Joined
Jun 17, 2003
Messages
23,494
Reaction score
1
we didn't play the sox last year, we traded with the bravos in order to get rid of the Braves-Sox and Marlins-Rays rivalries.

Instead of 2 series with the Rays, the Marlins have 1 with the Rays and 1 with the BoSox.
Instead of 2 series with the BoSox, the Bravos have 1 with the BoSox and 1 with the Rays.
 

odom006

Muckdog
Joined
Jun 20, 2003
Messages
1,415
Reaction score
0
must have been in 2001 all i remember was the losses in Fenway..... lol
 

Jrod1

Muckdog
Joined
Mar 4, 2003
Messages
1,169
Reaction score
0
hopefully millar gets injured this upcoming series
 

Top Bottom