What's new

The Greatest Sport in the World

Reaction score
0
I thought this was better than just posting about why there were no topics on futbol.

Why dont you vote and tell us all which sport is the greatest in the world.

Viva la Mexico!

1truefan

Muckdog
Reaction score
0
Hey........A mi el futbol no me gusta para nada. Cada vez que veo un juego me duermo de lo aburrida que estoy. Mi deporte favorito es la pelota...Por esa razon, no creo que es justo que yo vote por las opciones que usted puso en su enquesta.

Dante_evil

Muckdog
Reaction score
0
Hey........A mi el futbol no me gusta para nada. Cada vez que veo un juego me duermo de lo aburrida que estoy. Mi deporte favorito es la pelota...Por esa razon"]
I agree with you , el futbol es lo mas aburrido de este mundo. The greatest sport in the world is basketball.

Reaction score
0
Ahh, un altavoz espa?ol. Tengo gusto de eso. ?Pero c?mo no puede usted tener gusto de futbol? ?Usted dice que le pone para dormir? ?Usted mira un manojo de untalented el juego de la gente este deporte maravilloso? Si usted lo encuentra el agujerear, entonces d?game porqu? tan muchos en esta sensaci?n del mundo esto son el deporte m?s grande del mundo, con los torneos m?s grandes del mundo. Encuentro b?isbol para agujerear bastante, pero qu? s?. Apenas voy por los hechos, futbol soy el m?s grande.

Dante_evil

Muckdog
Reaction score
0
Los tontos I le dicen. Tontos. Y oigo que usted decirle es gente elegante. No hay maravilla Am?rica as? que atornillado encima de hoy.

Hey dude , habla mejor no se entiende na.

Dante_evil

Muckdog
Reaction score
0
Gen Antonio Lopez de Santa Anna , dame una razon por la cual tu crees que el futbol es lo mejor del mundo.

Dante_evil

Muckdog
Reaction score
0
the importance of teamwork.

do you even know who i am?

Well if you are talking about Gen Antonio Lopez de Santa Anna , he was the leader of Mexico in the war vs USA for Texas. If you are talking about you , I have no idea .

Reaction score
0
I was not only the leader of Mexico during that battle, which was because those Texans had a disagreement over where their border should be, the United States decided to make it their business and take my land.

But I was also leader of Mexico for many other events and years over the course of history.

I am considered one of the greatest leaders in Mexican history.

Viva la Mexico!

Dante_evil

Muckdog
Reaction score
0
I was not only the leader of Mexico during that battle, which was because those Texans had a disagreement over where their border should be, the United States decided to make it their business and take my land.

But I was also leader of Mexico for many other events and years over the course of history.

I am considered one of the greatest leaders in Mexican history.

Viva la Mexico!

Whats your real name?

Latest posts

Top Bottom