September 23, 200619 yr What is your Marlins all time team? Mine is: Pierre CF Uggla 2B Lee 1B Lowell 3B ConineLF Cabrera RF Ivan C Rentaria SS Beckett Dempster Willis L. Hernandez K. Brown Bench= Lo Duca C Kevin Millar 1B, LF, 3B, RF Cliff Floyd LF Delgado 1B Sheffield RF Castillo 2B Alex G SS Bullpen = Closer- Robb Nen Alfonseca Benitez Jones Looper Tejera Moehler Burnett Penny Johnson
September 23, 200619 yr these are fun. CF Pierre 2B Castillo LF Cabrera C Pudge 3B Lowell 1B Lee RF Kotsay SS Renteria Pitcher Beckett Willis Leiter Penny/AJ Leiter CL Alfonseca
September 23, 200619 yr What is your Marlins all time team? Mine is: Pierre CF Uggla 2B Lee 1B Lowell 3B ConineLF Cabrera RF Ivan C Rentaria SS Beckett Dempster Willis L. Hernandez K. Brown Bench= Lo Duca C Kevin Millar 1B, LF, 3B, RF Cliff Floyd LF Delgado 1B Sheffield RF Castillo 2B Alex G SS Bullpen = Closer- Robb Nen Alfonseca Benitez Jones Looper Tejera Moehler Burnett Penny Johnson :blink:
September 23, 200619 yr What is your Marlins all time team? Mine is: Pierre CF Uggla 2B Lee 1B Lowell 3B ConineLF Cabrera RF Ivan C Rentaria SS Beckett Dempster Willis L. Hernandez K. Brown Bench= Lo Duca C Kevin Millar 1B, LF, 3B, RF Cliff Floyd LF Delgado 1B Sheffield RF Castillo 2B Alex G SS Bullpen = Closer- Robb Nen Alfonseca Benitez Jones Looper Tejera Moehler Burnett Penny Johnson :| Also I'd definitely start AJ or Penny over Dempster.