Jump to content


For the love of God, Paris needs to keep treating Britney like crap


Ramp
 Share

Recommended Posts

Britney Spears is threatening to release video footage of one-time friend Paris Hilton in a lesbian romp with a mutual pal - if the socialite doesn't start treating her better.

 

London's Daily Mail newspaper has been alerted to a letter Spears' camp has sent to Hilton, demanding The Simple Life star stops being rude to Britney and members of her entourage.

 

They reportedly threatened to leak the footage, which shows Hilton in a compromising position with another woman, unless her attitude changes.

 

A source says, "The letter warns Paris that if she continues being rude to people, the footage will be leaked online."

 

Australia's Sydney Daily Telegraph reports the former friends fell out at Spears' 26th birthday parties in Hollywood last weekend.

 

But a source close to Hilton tells the Mail, "It's obvious Britney and her bratty pals are being silly. Paris laughed when she got the letter and said it was c**p."

 

Hilton was the star of sex tape '1 Night In Paris', which was shot by her ex-boyfriend Rick Salomon - Pamela Anderson's new husband.

link

Link to comment
Share on other sites

Guest FlummoxedLummox

I also keep an archive of compromising video footage of all my friends just in case they aren't nice to me. Me, Britney, and J. Edgar Hoover are all peas in a pod.

Link to comment
Share on other sites

Guest marlins02

Hilton was the star of sex tape '1 Night In Paris', which was shot by her ex-boyfriend Rick Salomon - Pamela Anderson's new husband.

 

there's still serous pimps roaming the streets

 

 

:hat

 

 

nah its that there are some seriously dumb hoes roaming the streets.

 

how the f*** are you gonna marry a motherf***er that put out a sex tape between him and his ex as soon as they broke up. what the hell you think is gonna happen WHEN you 2 get a divorce? gotta give the dude his props but these bitches are dumb as rocks

Link to comment
Share on other sites

Hilton was the star of sex tape '1 Night In Paris', which was shot by her ex-boyfriend Rick Salomon - Pamela Anderson's new husband.

 

there's still serous pimps roaming the streets

 

 

:hat

 

 

nah its that there are some seriously dumb hoes roaming the streets.

 

how the f*** are you gonna marry a motherf***er that put out a sex tape between him and his ex as soon as they broke up. what the hell you think is gonna happen WHEN you 2 get a divorce? gotta give the dude his props but these bitches are dumb as rocks

 

 

girls like that kinda stuff dude. that tape gave him value and now hes a pimp. the more girls you f***. the more will want you. trust me i know :hat

Link to comment
Share on other sites

Hilton was the star of sex tape '1 Night In Paris', which was shot by her ex-boyfriend Rick Salomon - Pamela Anderson's new husband.

 

there's still serous pimps roaming the streets

 

 

:hat

 

 

nah its that there are some seriously dumb hoes roaming the streets.

 

how the f*** are you gonna marry a motherf***er that put out a sex tape between him and his ex as soon as they broke up. what the hell you think is gonna happen WHEN you 2 get a divorce? gotta give the dude his props but these bitches are dumb as rocks

 

 

girls like that kinda stuff dude. that tape gave him value and now hes a pimp. the more girls you f***. the more will want you. trust me i know :hat

 

I dont believe you do.

Link to comment
Share on other sites

Hilton was the star of sex tape '1 Night In Paris', which was shot by her ex-boyfriend Rick Salomon - Pamela Anderson's new husband.

 

there's still serous pimps roaming the streets

 

 

:hat

 

 

nah its that there are some seriously dumb hoes roaming the streets.

 

how the f*** are you gonna marry a motherf***er that put out a sex tape between him and his ex as soon as they broke up. what the hell you think is gonna happen WHEN you 2 get a divorce? gotta give the dude his props but these bitches are dumb as rocks

 

 

girls like that kinda stuff dude. that tape gave him value and now hes a pimp. the more girls you f***. the more will want you. trust me i know :hat

 

Whatever, newb.

Link to comment
Share on other sites

Hilton was the star of sex tape '1 Night In Paris', which was shot by her ex-boyfriend Rick Salomon - Pamela Anderson's new husband.

 

there's still serous pimps roaming the streets

 

 

:hat

 

 

nah its that there are some seriously dumb hoes roaming the streets.

 

how the f*** are you gonna marry a motherf***er that put out a sex tape between him and his ex as soon as they broke up. what the hell you think is gonna happen WHEN you 2 get a divorce? gotta give the dude his props but these bitches are dumb as rocks

 

 

girls like that kinda stuff dude. that tape gave him value and now hes a pimp. the more girls you f***. the more will want you. trust me i know :hat

 

Whatever, newb.

 

 

I see your member # is in the 1,600's

 

Mines is #175.

 

Who's the newb :mischief

Link to comment
Share on other sites

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...